Tijdens de allerlaatste repetitie van dit seizoen gaan we er weer een gezellig boel van maken! Op donderdag 2 juli gaan we op Fermaatjes Uitje naar de Hooghei in Berlicum!! Wat denk je van bijv. een kruiwagen-race, dart met een hooivork of reuze Jenga? Dat is weer eens wat anders dan zingen bij de piano, en wij hebben er in elk geval mega veel zin in!
