Fermaatjes Uitje

Tijdens de allerlaatste repetitie van dit seizoen gaan we er weer een gezellig boel van maken! Op donderdag 2 juli gaan we op Fermaatjes Uitje naar de Hooghei in Berlicum!! Wat denk je van bijv. een kruiwagen-race, dart met een hooivork of reuze Jenga? Dat is weer eens wat anders dan zingen bij de piano, en wij hebben er in elk geval mega veel zin in!

Plaats een reactie